miercuri, 23 iulie 2014

Miopia se poate trata prin operatie? Iata parerea unui pacient

In caz ca iti doresti sa gasesti o cale prin care se trateaza miopia si sa vezi bine fara ochelari vezi ce activitati zilnice iti deterioreaza vederea si ce obiceiuri {ar trebui sa efectuezi pentru imbunatatirea vederii tale.

"Din ciclul toate bolile se mostenesc, eu am preluat o miopie zdravana de la tata pe care o port cu mandrie de la 8 ani. Cu mandrie in ghilimele, ochelarii au fost marele meu complex si inca mai cred ca as fi avut o copilarie mult mai frumoasa daca nu existau ei. Pe vremea mea, ca sa zic asa, copiii miopi erau o raritate, si cand mai ai si cu un cap mai mult decat toti ceilalti raportat la o greutate undeva la jumatate fata de restul, tablou completat de niste funduri de sifoane, evident ca esti in categoria ratusca cea urata de care rade toata lumea. Motiv pentru care inca mai simt nevoia sa mi se spuna foarte des cat de bine arat (Freud avea mare dreptate cu traumele din copilarie care lasa urme intr-un fel sau altul). Spre norocul meu cand am ajuns la facul...Miopia se poate trata prin operatie? Iata parerea unui pacient

De multe ori lucrurile marunte conteaza cel mai mult. Ingrijindu-te de sanatatea ta, este un inceput ca sa ai grija de orice ai face.Metodele simple de a imbunatati vederea natural, au grija de sanatatea vederii si a intregului organism si trateaza miopia.

Miopia se poate trata natural:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu